årets mysigaste dag.

Japp idag är det dan före dopparedagen! helt sjukt kan inte riktigt fatta det. Och enligt mig helt klart årets mysigaste dag, eller delad första plats med imorgon. just idag på dan kanske det inte är så speciellt, ska snart ut till stallet och rida med Malin. Men kvällen.shit. Vi brukar alltid slå in julklapparna, rimma och lacka paketen. pappa gör skinkan, sen äter vi allltid julbröd med skinka eller ah jag gör ju inte de längre. och dricker julmust. klär granen och kollar på uppesittar kväll haha töntigt program men det är jul så in i helvete haha. Lite jultradioner från mig sådär. nu vet ni :)

dessutom ska jag och annie baka knäck eller typ kakor till Indra hah vi gjort det förut, tror vi började redan när vi hade tyr att fixa nått att äta som julklapp, sen när vi fick tex började vi baka en  sorts kakor till honom, vi gjorde det till lucas med men han gillade inte kakorna haha men ah idag ska vi nog baka de till Indra för se vad hon tycker om dom haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0