måndag

Svejs.
Har precis kommit hem frn skolan, dagen började med engelska där läraren var sjuk så vart håltimme i typ två timmar, var ju kul .. Sen svenska kolla på troja, idag orka jag vara vaken iaf! hahah. Har också fixat så jag blir inskriven i rätt eneglska också! :) sen vart de stanna i stan med maja ett tag la undan låga uggs som jag ska köpa imoron! :D

Dagen har såklart inehållt en massa klantigheter, funderar seriöst på att göra en hur man lyckas llista dagligen, skulle ju lätt lyckas, fast de blir nog lite för mycket förnedring :P

Åh idag tar sommarbusskortet slut så måste köpa plus kort också :(

Senare ska jag till stallet och till stigbygeln rea där :D får se om jag hittar nått fint .

xoxo

Kommentarer
Postat av: kiina

bjud på dig själv och lista varje dag ;D

2009-08-31 @ 16:34:40
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0