skola

hellu
sitter hemma och kollar på tv, yes vi  är lediga känns lite onödigt dan efter vi börjat skolan kunde väll börjat imorgon istället? men men, det är för att etterna börjar idag ska bli kul och se vad det är för folk imorgon :) hade typ massa nya i vår klass också. :O vi är egenntligen inte helt lediga vi måste fylla i ett papper om hur nöjda vi var med förra terminen occh vad vi ska göra för att bli bättre, fyfan! 

dagen i går i skolan var inte så farligt vi fick våra scheman mitt var bra :) förutom att jag knappt hade några lektioner med maja :( men de ska nog lösa sig. efter skolan gick jag runt med maja i stan och vi köpte räkmacka till lunch haha våran special sen träffade vi massa folk innan jag åkte hem för att åka till stallet och rida :) red ut med sussie och det gick bra :D idag ska jag nog rida på banan tror jag fast ska fortfarnade ta det rätt lungt.

nej nu ska jag försöka svara på frågorna.. :(
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0