tjolahopp

hellluu bloggen.
fråga inte varför jag sitter inte varför jag sitter inne en sån fin dag, men är sjukt trött. långhistoria de där haha. (står längre ner)

igår var det stallet först  och kolla på jossans nya häst, som var fin! vi badade också :) sen hem för mina kusiner skulle äta hos oss middagen sluta med att typ alla vi känner (mina föräldrar) kom förbi, eller alla och alla de vaar 3 familjer + våran, aa så jossans familj kom  :) vi  satt och spela buzz och guitar hero hela natten, Jossan sov här :) aa så typ klockan halv tre(?) satt det en JÄTTE STOR spindel på väggen, skojar inte höll på att dö. vågar inte vatra i vardagsrummet nu :$ haha så först skulle vi döda den men ingen våga sen slog jossan till den men missa så de sprang ner på golvet bakom soffan, vi gjorde allt för att få fram den, flyttade hela soffan och allt, sen bestämmde vi oss för att sova i mittrum så vi tog två av soffkuddarna och bar upp för trrappan som jossan kunde sova på, men då kom jag på att vi har ju en säng i lillhuset så vi tog oss ut dit och tillslut efter sprungit runt i hela huset för att hitta kuddar, tandborste, sminkborttagning lala ja ni fattar kom vi i säng. då hörde vi nått som yla! :O typ vargar,de vr lite läskigt. men men sen sommna vi :) haha och jag drömde en sjuk dröm, de var nyår och vi var i nån park orkar inte berätta allt men den var verklig ch när jag vaknade undrade jag hur vi kom hem x)

aa så det är därför jag är så död. bra ursäkt? nej. :)

Idag ska vi åka till uppsala och prova 2 hästar på ett uthyrningstall, hoppas de går bra!:) alla håll tummarna! ^^
så orkar inte göraa nått innan ska åka om 2 och en halv timme haha, så har lite dö tid,år väll gå ut på bllkongen och sola lite :) nej men nu ska jag gå och duscha mitt hår ser ut som ett stort fufigt jag vet inte vad! haha,
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0