Hur man lyckcas:

Eftersom alla är så avundsjuka på mig och mitt sett att hela tiden lyckas tänkte jag ge en liten snabb kurs i hur man lyckas, baserad på min fredag:

1. försova sig (i för sig bara 10 min men ändå)
2. inte orka kunna hålla ögonen öppna under svenskan och nästan somna.
3. Nästan svimma när jag ställde mig upp från samhälle för att gå till lunchen.
4. missa att trappstegen tar slut i trappan och rammla på majs fot på väg till lunchen (och ja inför prublik)
5. Få ig i spanska.
6. Lyckas byta engelska klass :) men får världens läxa över helgen :(
Läs se och lär.. ;)

efter min lyckade skol dag vart de stallet och sen springa hem med jossan och vart bara lite trött :O kände mig fett vältränad :D och sen film - i taket lyser stjätnorna med mamma, annie, danne och Jossan :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: kiina

men ofta katastrof att försova sig i 5 min xD haha

2009-08-29 @ 20:35:37
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0