(:

hejsansvejsan
imorgon börjar skolan, stor ångest men de ska bli lite sännande också för de är myket nytt, men man längtar inte precis, hah, usch nu blir de höst :( har iaf duschat och så nu så jag ser någurlunda uppvisningsbarut imorgon har vart i stallet i stort sätt hela helgen och då orkar man inte direkt fixa sig snygg lat som man är ;) det går iaf bra med min lilla pärla har ridit henne en gång sen hemkomst och hon var så snäll så :) träffade älgar men de var inte läskiga! hon har fått kompisar i hagen nu också och de gick bra :) det här kommer bli så bra så! :D så fort jag sätter mig vid stora datan ska jag bombadera bloggen med bilder på henne :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: kiina

jag har över en vecka lov kvar, kände att jag var tvungen att berätta det ;) haha <3

2009-08-16 @ 23:16:49
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0