:D

jag vet att ni saknat mig här på bloggen, de e bara erkänna ni har legat och gråtit i flera timmar efter mig :) men nu är jag här, skolan flyter på efter att jag fått ångest, ska försöka byta engelska klass och kommit på att jag trivs :) idag var de media med janis först ska typ göra ännu ett radio program, börjar seriöst tröttna för våra ideer suger, aja ska typ snacka om att man borde höja studiebidraget,yes. sen på grafen var de åka till muuseum och kolla på plancher, de var kul faktist :)

efter skolan gick jag runt i stan med maja kollade på lite allt möjligt typ present till hennes mamma. JUSTE! när vi gick ut ur muuset ösregna de vi vart genomvåta kasta oss på första bästa buss och åkte till donken där vi fick gratis kaffe, den ni! fast de smaka blask och jag spillde typ halva över mig, men ändå.

Vid fyra träffa jag felicia vi kolla på byxor, inget passa mig... hade ändå inga pengar med smart som man är. sen fika vi eftersom hon var skyldig mig en fika :) senn åkte vi hem till henne, hon skulle käka mat, så jag fick potatis! hah de var gott.

sen skulle jag åka hem, missa precis buss och tåg! fick vänta brevid en läskigfullis som tyckte mitt hår var vakert och snackade fulliska, mindre kul :(

Nu ska jag sova,, imorgon har jag psyko och sen ska jag plugga spanska oh få ett jobb tillsammans med felicia (eller ah hoppas vi får de)

ps. vi såg blondibella haha

xoxo

Kommentarer
Postat av: annie

sv: jaaa ! jag med :D

2009-08-27 @ 07:51:19
URL: http://anuwsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0