Påsklov

påsklov nu, skönt!

Fredag tillbringa jag med Felicia söto satt vid maren och snacka massa strunt och såg HUGO (från den rätte för rosing) vi glodde lite för mycket bara :$ sen hem till mig käka sushi och kolla på film med pappa haha. och sommna i soffan till filmen, trevlig dag <3

Lördag, stallet och rida letion gick bra :D sen käka middag med kusiner sen var jag med freddy, satt i parken ett tag sen hem till henne och drack varm choklad och hade mysigt :)

Söndag vart det stallet och rida och styrelsemöte och ABBAS FÖL KOM!!!! :D sjukt söt, man dör :D sen massa släkt här eftersom pappa fyllt år.

Idag har jag inte gjort så mycket stallet ett tag och en häst som smet ut :O
Resten av lovet har jag inte planerat nått än men ska väl träffa lite söta vänner :)

ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0