8/4-9/4

hej hörrni :)
Igår vart det stallet på morgonen fastna lite vid fölet som var ute och sprang åh, tjatar på mamma att köpa nästa föl som kommer i maj typ går tyvär inte så bra :( hur kan man säga nej när man ser lilla zita? åh jag dör haha, sen lyckades jag iag iaf slita mig och hoppa på min egna lilla galning. Sen hem göra iordning mig och dra till stockholm för jag och maja skulle till nalen och kolla på melody club haha :D sen åkte vi hem till mig och kolla på film :)

Idag gicck vi ut till stallet maja fick kolla på alla hästar och klappa en del haha vissa dissa oss ;) nu sitter jag och kollar på tv  är allmänt godis sugen.. väntar på att mamma ska komma hem med min lunch :) vet inte riktigt vad som händer mer idag, får väll ragga upp nån ;)

Förrsten händer på fredag? skulle gärna vilja hitta på nått...

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0