26/4

hej mina kära vänner.
Sitter här och får¨ångest över skolan imorgon, försöker plugga men fattar noll och orkar inte, hur ska mitt liv sluta? ig i alla ämen? känns så just nu men jäjä framtiden är ljus...

en kul grej:
imorse när jag vakanar har jag fått sms av maja att hon sett en häst vi hade än gång i tiden och skulle köpa men som blev sjuk. men nu är han igång och hon träffade honom på en tävlig!! jag vart helt chockad och sen ringde hon upp mig och nu ska hon vara jätte gullig och om hon hittar dem fråga om mail och vart han står. hon har dessutom tagit kort på söstaste texen! åå usch vad underbart jag saknar min älskling. det var typ bästa på länge önskar jag kunde träffa honom med :( har inte sett honom på tre år. sist jag såg honom var i transporten när han åkte iväg till småland, åh :( Jag älskar den där ponnyn trotts alla avslägningar och en bruten arm och rid rädsla. haha det får bli en gammal bild på min kära :)


Tex midnight cowboy <3

åh jag hade glömt hur söt han var :O
skulle gå in på stallets hemsida och ta en bild men det går inte att komma in :O nått är fel :( aja blev en egen tagen bild :)
 

Hur ska jag klara mig utan Lucas kommer sakna den ponnyn enormt, ha är speciell, nu får jag dåligt samvete över det också. yes

livet kan vara underbart, men inte idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0