18/4

Helu (:
på morgonen/förmiddagen idag var det maskeradhoppning i stallet, var fotbollsspelare eller jag hade svergieflaggor i ansiktet också så jag var väll blanding mellan nån som hejar och spelar, kan ladda upp någon bild sen när det kommer på hemsidan tog inga bilder själv. hoppade bara lågt 60 och 70 eftersom vi knappt hoppat nått sen vintern och hindrerna var lite "utspökade" och Lucas har en vana att vägra då ;) men det gjorde han inte det gick super bra felfri båda rundorna, maskeraden fick vi dock inge pris för, men men alla som var med fick välja ett pris av gammla pollux grejer som fanns kvar från när vi har haft polluxcup för tusen år sen haha så när jg kom var typ allt slut men jag fick iaf en jätte töntig hästplånbok som jag ska börja använda haahha :D

Sen vart det fira lillkussen som fyller 1, lekte kurragömma med massa småbarn och sen gick vi till en lekpark, sjukt söta barn :D Och vet ni min kusin ska döpas i maj och de fråga mig om jag vill bli gudmor! vilket jag självklart vill bli!

Imorgon är det självförsvarskurs rätt tidigt så ska nog bara vara hemma ikväll, kommer några som mamma och pappa känner (och jag men deras kompisar) de ska se på robinsson här så jag ska väll vara social med dem ;)

pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0