17/4

SHIT!! jag kommer hem från skolan är på ganska dåligt humör,trött och har precis visat upp mina talanger på  klumpighet och skämt ut mig totalt vill bara in och spärra in mig från omvärlden så när jag kommer innanör dörren berättar mamma att hon ringt på en ponny!!! som ska lämmnas ut på foder och nu ska jag antagligen provrida den nästa helg!!! :O :D jag kan typ  inte sitta still är så glad. fast lite tråkigt med Lucas att behöva lämmna tillbaka honom :( kommer sakna honom <3 men jag vill kunna tävla, Åh! shit haha jag är typ helt chockad vi har ju pratat om att ta en ponny på foder som jag har tills jag fyller 18, men jag hade inte förväntat mig att jag skulle komma hem och mamma har ringt och allt och inte nu haha. Men jodå glad är jag! som fan.. fast får inte hoppas för mycket, men men nu har det börjat iaf haha. fast får lite dåligt samvete för Lucas :(

tänkte lägga in en bid på Lucas men hela datan är sne så det blir ingen :(
han är bäst iaf! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0