10/4

hej värlen :)
känns fett tråkigt att sitta inne i det här vädret sp tänkte bara blogga lite snabbt innan jag går ut och solar eller nått :)

Idag var det stallet vid halv 11 ovh plocka ris till maskeradhoppningen sen påskäggsjakt höhö, sen tjocka i sig hela påskägget och mat från mc donalds,  sen  kolla hela stallet på när Jossan testa en häst...

sen har jag segat iväg tiden lite, gjort iordning mig efter stallet, målat naglarna, klippt hål i byxorna (gått sönder på knät så klippte ett hål på andra så det ska se ut som det är meningen ;) ) och ja allmänt segat...

Ikväll ska vi hem till några vi känner, förväntningarna är väll inte så höga men men de kan säkert bli trevligt.. ni får gärna sms tracka mig.



Bjuder på en bild på mig och min kära syster..
saknar henne lite faktiskt :$ hon har vart borta i en vecka.. haha

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0