29/12 -08

Idag vaknade jag med sjukt ont i huvudet och bara på ett ställe. trodde först jag försökt döda mig själv i sömnen eller nått men då borde jag haft ont på utsidan inte insidan, skumt var det iaf, spenderade  några timmar i sängen och frammför tvn sen var det bra och jag konakta emma.

När emma kom sen spelade vi tv-spel mitt älskade nintendo64 sen gick vi ut på  fotopromenad och tog vinter bilder vilket gick amänt skit, bilderna vart sämst :( nej men så illa var det inte. efter en tid i kylan och uelåsthet kom vi till slut in i värmen och drack varm oboy med (sprut)grädde och kolla på Björn Gustafsson dvdn :)   sen låg vi och somna till Hannah Montana ch astrids jul ;)

trevlig dag :) <3

Kommentarer
Postat av: emma

haha, ja det var en bra dag (: <3

2008-12-29 @ 21:52:11
URL: http://heltutansvar.blogg.se/
Postat av: Frida

yes :D

2008-12-29 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0